Skip to content
Toggle navigation
VuFind
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Find
Advanced
Search
Nilai dan etika dalam perkhidm...
Holdings
Cite this
Email this
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to MARC
Export to MARCXML
Nilai dan etika dalam perkhidmatan awam
Other Authors:
Mohd. Tap b. Salleh
,
Zakaria b Ahmad
,
Syed Zulflida Syed Md. Noor
Published:
Kuala Lumpur:
INTAN,
1991.
Subjects:
Civil service --
>
Malaysia
Civil service ethics --
>
Malaysia
Holdings
Description
Preview
Similar Items
Staff View
Resource Center
Call Number:
172 209 NIL 1991
Accession
Item Category
Format
Status
Notes
0000008317
Open Shelf
Book
AVAILABLE
Similar Items
Citra karya : falsafah, nilai, dan etika dalam perkhidmatan awam..
Published: (1994)
Perkhidmatan awam Malaysia : meningkatkan keutuhan pengurusan (pembaharuan dan kemajuan dalam perkhidmatan awam 1998).
Published: (1999)
Perkhidmatan awam Malaysia : meningkatkan keutuhan pengurusan : pembaharuan dan kemajuan dalam perkhidmatan awam , 1998.
Published: (1998)
Perkhidmatan awam Malaysia : membudayakan teknologi maklumat (pembaharuan dan kemajuan dalam Perkhidmatan Awam Malaysia 1997).
Published: (1997)
Perkhidmatan awam di Malaysia : membudayakan teknologi maklumat : (pembaharuan dan kemajuan dalam perkhidmatan awam Malaysia 1997).
Published: (1997)
×
Loading...